Tippeopavontuur.reismee.nl

Een spannende nacht.......

Voor diegenen die het graag willen...we zijn vanmorgen begonnen met ruzie:-)

...maar niet heus.

Vannacht echt een bleeeh nacht gehad. We reden tegen 18.00 uur een verlaten campingplek op vlak bij de snelweg. Het stond goed aangeschreven door onze 'reisvriend' de rustige-campingplekjes-gids. We vonden het al aardig spooky toen we het terrein opreden. Gelukkig stonden er twee heren die een tentje hadden opgezet. Jenne maakte een praatje en ik maakte eten voor Tippe (de rolverdeling is aardig ouderwets maarja, ik hoef gelukkig niet die vieze toilettank te legen...want dat is mannenwerk zeg ik dan).

Behalve de twee heren was er een toilet en verder niets. Even later komt er een groep gasten en slaan hun party tent op en en maken er een feestje van. helemaal niet erg, al is gejuich en gejoel (gepaard met de nodige alcohol) wel een beetje hmmm.. zo midden in het bos in de nacht.

Tussen 22:00 en 23:00 uur komt er een paar keer een oude auto het terrein oprijden en scheurt weer weg. het is een klein terrein dus je kunt alles zien. Wij lagen al lang op een oor maar waren klaar wakker. Elke keer die koplampen in je huis op wielen is niet fijn en wat moeten die gasten. Om 23:00 uur besluiten ze hun tent op te slaan, naast ons... We hebben vanuit ons bed alles gade geslagen door een klein iniminie raampje. Niet veel later komt er nog een auto en stopt bij hen. Ze bespreken wat en rijden weer weg. Dit hele tafereel herhaalt zich de hele nacht door. Auto komt, auto gaat, Er wordt gepraat, ze verlaten allemaal en komen dan deels weer terug...

Jenne wil buiten polshoogte nemen maar ik zeg dat ie gek is (maar vind 'm ondertussen wel stoer). Om half 6 blijft de tent staan maar vertrekken de gasten weer om vervolgens om 7 uur weer terug te komen, met bier in de handen. Nou, het blijft een vaag verhaal en spannender dan dit kan ik het niet maken en er is niets gebeurd maar het was gewoon niet fijn. We zijn echt geen schijterts maar in je gedachten zaten we al op Crime Chanel met een sappige gebeurtenis die wij niet meer na konden vertellen.

Resultaat was wel dat we om 7 uur in vol ornaat klaar waren voor vertrek en nu heerlijk een ontbijtje met koffie doen in een leuk tentje een stukje verderop.

Om leuk af te sluiten; gister een geweldige dag gehad, we zijn naar Brisbane geweest. Gewandeld en met de boot gevaren. Lekker geluncht en rondgekeken. Leuke stad, gezellig en relaxt. In de ochtend leipen we een heerlijke wandeling over een golf course vlak bij de campingplek waar we sliepen. Koala's nog niet gespot (we doen een wedstrijdje 'spot the Koala') maar de Kangoeroes (Kangaroes, ik weet even niet hoe je het schrijft) huppen heen en weer dus we worden verwend.

Dikke kus voor allemaal en we genieten van jullie reacties op dit log, erg leuk en heel lief!

Reacties

Reacties

Dianne

Wat een verhaal en ik weet hoe stoer je bent, dus het feit dat jij het toch best we spannend vond zegt genoeg!
Leuke foto's! Ik geniet mee vanaf hier!
kus

Betty en Jan

Heel erg leuk jullie reisverhalen en super om zo mee te kunnen genieten.
Prachtige foto,s
Geniet ervan!!!!!!!!!!!

Dariusz

Lieve Tippe,
Als ik de verhalen hoor en de foto's zie weet ik wel waar ik naar toe wil op de volgende vakantie. Ik ben net terug van een weekje Oostenrijk waar het fantastisch was. Ik heb lekker geskied maar volgens mij is het bij jullie behoorlijk dooi. Nou geniet nog van alles wat je tegen komt en een dikke kus van je neef.

Tom en Jord

Lieve Tippe, wat een avonturen maak jij mee!
Wij vinden het heel erg leuk om alles mee te maken maar moeten ook eerlijk zeggen dat wij je best missen bij " tante Hermien" . Hele dikke kus van ons en ook aan je papa en mama! xxxxxxx tom en jord

Coralien

Ha vakantiegangers,
leuk jullie verhalen te lezen! Het lijkt me geweldig mooi daar als ik jullie verhalen zo lees..
Tippe, ik begin je wel een beetje te missen hoor..! Kon ik je normaal twee keer per week knuffelen, kan ik je nu alleen maar op het beeldscherm vd pc bekijken.. ;)
Anyways, maak er wat moois van!
Groetjes Coralien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!