Tippeopavontuur.reismee.nl

De reis en aankomst in Sydney

De reis duurde laaaaaang (dat was ik even vergeten van 15 jaar geleden

Tongue out
). 22 Vlieguren totaal. Van Schiphol naar Hong Kong 11 uur en van Hong Kong naar Sydney 9 uur. We hadden beide keren een perfecte plek en Tippe kon heerlijk in een hangwieg liggen. KON want ze heeft totaal 2 x 2 uur erin gelegen.... Weinig slaap dus want mevrouw zag zoveel leuke dingen om haar heen en had sjans met iedereen haha. Tijdens de eerste rit gaf ze haar potje macaroni schotel vriendelijk terug (= overgeven). Toen zeiden Jenne en ik hard op tegen elkaar: 'Waar zijn we aan begonnen'. Kunnen we niet gewoon naar een pension om de hoek?

Maar de vlucht is het meer dan waard geweest want we hebben inmiddels een nacht lekker geslapen in B&B Sydney Harbour in The Rocks (een soort kunstenaarswijk met leuke cafes). Op loopafstand van The Opera House en de Harbour Bridge. Doordat Tippe in het vliegtuig weinig had geslapen, heeft ze nu een redelijke (maar korte) nacht gelijk al gemaakt dus we pakken het ritme van hier gelijk op (hopen wij...).

Vandaag gaan we op ons gemak de buurt verkennen, het is hier bewolkt, 22 graden maar het zonnetje komt al door zien we dus we hebben er zin in!

Kus,

Jenne, Merel en Tippe

Rom

Hey lieverds,
Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen!!
Ik vind het terecht hoor dat Tippe die macroni (uit een potje) eruit heeft gegooid, ze mist het verse eten, madame kieskeurig ;-)!!!
Geniet met volle teugen en superleuk om jullie zo op deze manier te volgen.
Dikke kus voor jullie

gan

hai kanjers,
gelukkig met de voetjes weer opde grond na zon tering lange vlucht..
ik ben ook in die wijk geweest, wat lachuuuu zeg !! super leuk daar !
even wennen zeker met de tijden maar wel beter weer dan hier hoor ! mus, kusje voor je lieve kaart...
erop uit en dan vroeg naar bed, kunnen jullie morgen heel fijn met die ozzies meesjouwen.
ik ga naar mn werk, tja ook gezellig.
cu soon opde pics. zoenen!!

Daan

Heerlijk te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!!

Wat een reis en wat een plerkje macaroni...haha
Go Tippe.

Geniet schatten!
Heel leuk om met jullie mee te beleven via deze avonturen site, tot gauwwwwww

Koeszz

Ant

Hey lieve schatten,

Wat heerlijk om jullie stralende koppies te zien op de foto's. Inmiddels zijn jullie hopelijk een beetje bijgekomen van de lange vlucht en is het echte genieten begonnen.

Dikke kus Ant

Roland R

Dag avontuurlijk trio; heel veel plezier en geluk in Down Under. Volgens mij een volstrekt overbodige wens als ik jullie zie!
Een meer dan jaloerse R3

Miran

Fijn om te horen dat jullie veilig over zijn ! Nu maar hopen dat Tippe snel in haar nieuwe dag/nachtritme komt... Ach en anders jullie zijn nog jong en kunnen prima zonder slaap ;-)

Kus voor alledrie
XXX

Pluk

Hey stoer gezinnetje, groeten vanaf het buurcontinent. Fijn dat jullie de reis goed doorstaan hebben. Flup, kappertje gepakt voordat je ging? Mooi man. Als je haar maar goed zit! :-) Groeten aan een geweldig land en aan elkaar, dikke kus!

Fransie

Hallo jullie daar, fijn dat ik een sms kreeg over jullie goede aankomst. Met Borre alles oké ligt nu lekker voor de houtkachel te potten.
Veel plezier en ik blijf jullie volgen, hele dikke kus voor jullie en ééntje nog dikker voor de kleine meid.

Dunja

Fijn dat het goed is gegaan....jullie zien er lekker wakker uit....wij jaloers in dit koude land volgen jullie met een glimlach vanaf het werk.....dikke kus

W3RS

Ha lieve mensen
maar weer een mooie dag voor jullie wij gaan weer slapen.
Kusje je zusje

Bosaap II

Zo eindelijk jullie reisverslag helemaal gelezen!
Leuk! Ben jaloers!! Het zit er bijna op maar wat heerlijk
dat jullie dit gedaan hebben! Hoor graag in nederland
straks alle tips en ervaringen! Dat we daar waren 15 jaar geleden....goede reis terug en tot gauw!! Liefs Hammie X