Tippeopavontuur.reismee.nl

Twee nachten voor vertrek...

Nog twee nachten slapen en dan gaan we op pad. Vandaag de meeste dingen gepakt zodat we morgen, zondag, de laatste spullen kunnen toevoegen. Jenne kwam vandaag pas terug van z'n werk en moet morgen ook weer tot laat.. Maar daarna zijn we de hele maand maart SAMEN jippie!!

Melanie

Lievies! Een fantastische reis toegewenst en lekker genieten met zijn drietjes...!!!...Ik houd de site goed in de gaten...We zijn behoorlijk jaloers...Liefs Melanie & Erwin

Robbert

Hele goede reis!!!! Veel plezier, groeten Robbert

Dianne

Mus, hele goede reis gewenst! Ik kijk uit naar jullie foto's en verhalen, die Tippe boft maar met 2 van zulke avontuurlijke ouders!

Kus sterretje

Cacca

GENIET!!!!

xx

Miran

Lieve alledrie,

Geweldig dat ik zo ook een beetje kan meegenieten van jullie avonturen !!

Dikke zoen,
Miran

tante Maya

Lief nichtje,

Heb je het een beetje uit kunnen houden met die gekke papa en mama van jou in het vliegtuig?
Ik hoop dat ze je een beetje hebben laten slapen en dat de de vlucht daardoor lekker snel ging.

Lieve Tippe, see hey to Australia en een dikke kleffe kus van je tante ( en natuurlijk ook voor je mama en papa)

Jantine & co

Maak er een onvergetelijk avontuur van!
We hopen op veel klassieke, knusse, Tippe vakantie kiekjes!
Knuf
Tines

Noes

Lieve alledrie,
Jullie zijn gevlogen! Wat een avontuur!
Goed idee die weblog, reizen graag een beetje mee vanuit onze luie stoel en ;-)
Geniet ze!!!
dikke zoen,
Noes&Bart&Fam&Lot

hoeksie&co

He Allemaal, Jullie zijn weg, wat een zaligheid. We kijken uit naar jullie avonturen. Veel plezier

Rins

Hi lieverds,

Als het goed is zijn jullie nu lekker in Australie.
Even bijkomen van de vlucht en dan snel aanpassen aan het tijdsverschil (net doen of je niet moe bent!).

Ik hoop dat jullie een hele mooie reis gaan maken. Ben nu al benieuwd naar alle verhalen.

Dikke zoen
love

Heijkopies

Lieve drie.....HEEL veel genieten met z'n drietjes en wij blijven jullie volgen , helemaal leuk!!!!!Tot in April en tussendoor via deze weg,dikke kus van onsX