Tippeopavontuur.reismee.nl

Welkom op ons reislog!

Welkom op onsreislog!

We proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen en ervaringen tijdens deze reis door Australië. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we maken vind je in het profiel.

Wij gaan lekker genieten van dit avontuur!

Groetjes,

Merel, Jenne en Tippe

Hanneke

Lieve schatten,
We wensen jullie een enorme gave reis!! Wat gaaf dat jullie dit doen, geniet geniet geniet!
Hele veel liefs voor jullie alle drie en ga jullie lekker volgen!

Diederik, Hanneke, Suze & Emy Dusseldorp

gan

goodday mates !
lieve mjt-tjes, weet niet of jullie al vertrokken zijn maar wens jullie een safe trip en dat is nog al een lange vlucht dus maak er iets van !! wij kijken nu al uit naar jullie avonturen en verhalen, is zo leuk, op deze manier kunnen wij heerlijk met jullie mee genieten...mijn kleine koala zet ik voor het beeldscherm om straks jullie plaatjes te bewonderen, hihi.
heeeeeeel veel plezier en extra knuffel voor tippe die wereld reizigster, gaaf hoor !
love you ! gan

Daan

Lieve stoere rakkers,
Zo onwijs gaaf dat jullie vandaag naar Australie zijn vertrokken, jiiiihaaaaaaa!!
We lezen en leven heel graag met de avonturen van Tippe mee... heb zo'n gevoel dat er nog veeeeeele zullen volgen :)
Geniet met volle teugen, van zon, zorgeloosheid en heeeeel veel van elkaar
Zinderende zoenen,
Daan & Harmen en de mini-ussen: da Noepster en da Roelster

jeroen

Wat een armoe Jenne, 2 weken met dat arme meisje in zo'n kleine behuizing. Huur toch iets fatsoenlijks man. De reis en camperhuur moet wel haast in de aanbieding geweest zijn. Gelukkig is de vlucht niet zo lang, dus dat valt dan weer mee voor die arme Tippe. Wij worden ook graag geinformeerd over ruzies doordat jullie zo lang op elkaars lip zitten. Het is heus niet altijd leuk hoor, zo'n vakantie. Succes daar.

Eleanor

Ek is so opgewonde om deel te wees van julle reistog! Baie dankie en 'n veilige reis vir jule almal! Liefde en soentjie vir Tippe!